Poradna Elektrobock BT22

Autor: | Vloženo: 16.01.2018 000 15:56 | Témata: Poradna Elektrobock BT22

Chyba vysílání

Asi po roce a půl bezchybného provozu se začala objevovat na displeji hláška CHYBA VYSÍLÁNÍ.Když svítí,kotel(Protherm) na změnu nastavené teploty nereaguje.Hláška se objevuje nepravidelně v různých časových intervalech.Výměna baterií nepomohla,co s tím?

  • Pavel Ruffr

    Pavel Ruffr

    17. ledna 2018 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den,

    Navrhuji restartovat systém a následně provést nastavení systému.

    Tyto přístroje občas toto nastavení vyžadují "oživit".

    V případě potřeby mám na zítra (14-15h) domluvený telefonický hovor přímo s technikem.

    Kdyby restart a přenastavení nepomohlo, napište.

    Za Bola Pavel Ruffr

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Jaroslav

      19. ledna 2018 - Jaroslav

      Vyměnil jsem baterie a provedl jsem i restart.Zatím se hláška neobjevil (cca 24 hodin).Někdy se hláška objevila až po dvou dnech,tak ještě uvidím.Děkuji za radu.


    • Jaroslav

      20. ledna 2018 - Jaroslav

      Tak po cca 2 dnech se hláška opět objevila.Vymazal jsem paměť v přijímači,spustil jsem naučení kódu a test podle návodu,ale kód se asi nenačetl,protože pořád bliká červená dioda,i když se na displeji rozsvítí RFM.Ale svítí tam i značka CHYBA VYSÍLÁNÍ.Tak asi budu muset zavolat servi Elektrobock


    • Jaroslav

      22. ledna 2018 - Jaroslav

      Po několika dalších pokusech jsem to nakonec nastavil a už to funguje :-)


  • Antonín Žák

    Antonín Žák

    17. ledna 2018

    Dobrý den, je nutné používat pouze kvalitní alkalické baterie. V případě, že je toto dodrženo, kontaktujte servisní linku ELEKTROBOCK +420 724 001 633; +420 725 027 685 kde si dohodnete další postup.
    Antonín Žák
    GAS-TM s.r.o.
    Centrum varné a topné techniky Olomouc
    www.gas.cz
    antonin.zak(zavináč)gas.cz
    777 620 784

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Jaroslav

      17. ledna 2018 - Jaroslav

      Děkuji za odpověď,zkusím baterie vyměnit.


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.